Registered Member #143 Joined: Sun May 28 2006, 10:55am Posts: 62
Vandaag melding : MAX_GAMESTATE_CHARS_EXCEEDED
Waren met 5 man aan het spelen werden er allemaal afgegooid en konden niet meer op de server.
Map : praetoria_one
Ligt waarschijnlijk aan de map. Want de map erna konden mijn buurman en ik weer normaal op de server
Heb het al een keer eerder meegemaakt op server maar weet niet meer of het de zelfde map was.
Ook komt het soms voor dat tijdens het spelen in een keer een andere map word gestart.
De laatste keer was toen ik met iemand van ((TDA)) was aan het spelen. Hij beschuldigde mij toen, dat ik zonder te vragen naar een andere Level (Adm: !nextmap) had geschakeld. Terwijl ik dacht dat hij dat gedaan had.
Die foutmelding ligt aan Noquartermod. Het is een overflow van de configstring waarin alle spelinformatie wordt opgeslagen. Praetoria one is een hele grote map en neemt dus veel plaats in op de configstring. Tel daarbij het soundpack en 52 andere maps en die string zit al aardig vol. De oplossing zou zijn om een paar maps uit de rotatie te gooien. Praetoria One bijvoorbeeld. Ik denk dat ik daar mee ga beginnen. Live long and prosper