Registered Member #468 Joined: Mon Oct 01 2007, 04:47pm Posts: 40
Is weer bezig geweest die gast: ik kom online, hij is er ook, begint me uit te maken voor "bleitsmoel" en te teambleeden, wil niet van ophouden weten, enz. Een vervelend ventje, lacht me uit omdat ik geen adminlevels heb, teambleed tot ik net niet dood ben zodat ik onmiddellijk gefragd word door de bots, enz. enz.
Registered Member #468 Joined: Mon Oct 01 2007, 04:47pm Posts: 40
Jaja, maar hij deed het weer: vrijdagavond 14 mei, heel de tijd zijn gifnaald in me (als teammate) zodat ik geen wapens meer kan gebruiken, dan weer teambleeden, zit me heel de tijd uit te dagen. Kan hem best negeren denk ik dan, zo doet men dat met kleine kindjes. Ik switch van team, kan hij tenminste niet teambleeden, hij switcht ook op den duur, knalt me af, ik switch weer, hij logt uit, zijn laatste woorden zijn: "ruin your game another time dj". Het is dus nightmare, én spciy nick nacks, blijkbaar één en dezelfde gast, een gefrustreerde puber als je het mij vraagt: "dj loves cock", "I jerked over the nades the other night", en meer van dat fraais. Voor mij hoeft het niet meer...
Ik heb zijn GUID offline in de banlijst gezet. Zonder IP is het wel niet zo effectief. Blijkbaar heeft hij een ander GUID aangemaakt en kan hij weer op de server. Iemand met RCON zou een PB ban moeten doen.