Hier is een andere tool waarmee je ET.EXE kan patchen om ALTIJD in core CPU0 te lopen. Daarna hoef je verder niets meer te doen dan ET op te starten zoals je altijd al hebt gedaan.
Installatie Instructies: Unzip GuernaFix.zip in je ET directory.(waar ET.exe staat). Er worden 2 bestanden uitgepakt: - GuernaFix.exe - PatchCPU0.bat Maak een copie van ET.Exe en zet die op een veilige plaats. Dubbelklik op PatchCPU0.bat Daarna heb je GuernaFix.exe en PatchCPU0 niet meer nodig Je mag ze gewoon wissen. De volgende keer dat je ET opstart, draait deze automatisch in de eerste core. Dit kan je checken zoals Predator hierboven beschreef. Taskmanager openen Proces ET.Exe rechtermuis Affiniteit Instellen. Enkel CPU0 staat aangevinkt.
GuardianGI weer :P was net bezig mn bladwijzers op te ruimen en kwam dees tegen dus ff een update (aangezien ik toevallig 2 dagen trug de 2e oorzaak van de screen lag heb gefixt) door bij mijn videakaart instellingen (heb een nvidia geforce 8600GT silent 512mb) alle instellingen op uit of gelijk aan mijn ET instellingen mn fps klapte omhaag alhelemaal op jaymod, daar had ik 20fps en nu als ik maxfps dr afhaal 300 +-100 (dus 200 tot 400) iets gedetaileerder over mijn vid kaart instellingen voor ET: pre rendered frames maximaal en voor de rest alles zo veel mogelijk op off en anders automatic/aplication controlled(mocht je screen shots willen van alle instellingen mn xfire is martin6)
mischien dat dit meer mensen helpt? overigens kan ik hem nu ook weer op 2 cores laten draaien (gaat dan zelfs ietje soepeler op somige maps maar lbijft heel afentoe wel hangen hoewel ik niet weet of dit er iets mee te maken heeft
Registered Member #468 Joined: Mon Oct 01 2007, 04:47pm Posts: 40
Met Windows 7 totaal geen problemen meer: alles loopt op rolletjes, wieltjes, en gesmeerd als de bliksem. Gooi die Vistatronep buiten of upgrade naar Windows 7!!!
Inderdaad, ik heb hier programma's die NOOIT onder Vista gedraaid hebben, maar onder windows7 opeens wel werken. Ben nu aan't "spelen" met Ubuntu Old, faithfull and Rusty.